Pahoinpitely ja Kiristys

Ennen sijoitukseen lähtöä 1 tuli kotiin ja meni suoraan omaan huoneeseensa, mun vaisto sanoi ettei kaikki ole nyt kunnossa...

Huomasin 1 kasvojen toisen puolen olevan turvoksissa ja mustelmilla, kyselin mitä on tapahtunut mutta ei mitään kunnollista vastausta. Minä siinä yritin vain tivailla että kerro nyt, näenhän mä että oot saanu turpaas. En siinä alkushokissa muuta tehnyt kuin herne-maissi pussi pakastimesta 1 kasvoille ja sanoin samalla isälle että nyt on 1 piesty.. Mä kun olen tällainen ylihuolehtivainen mutsi niin päätin siinä että nyt soitan poliisille, mun lasta ei saatana hakata seurauksitta perkele!!!

Poliisit tuli paikalle, siinä 1 alkoikin yllättäen käyttäytyä poliiseja kohtaan tosi agressiivisesti, vittuilua ym eikä suostunut edelleenkään kertomaan mitä oli tapahtunut. Poliisit ilmoitti että 1 lähtee putkaan rauhoittumaan mikäli ei rauhoitu just tässä ja nyt! Mä menin siinä tilanteessa oikeasti täysin sanattomaksi ja aloin myös pelkäämään itsenikin puolesta, sen verran sitä vihaa oli. Kelaa että sä pelkäät omaa lastasi?? Ei sen niin pitäisi mennä mutta pelästyin niin perkeleesti!!!

Siitä 1 lähti sit potkien naapureidenkin roskikset kumoon ja poliiisit sanoi mulle että mikäli tulee ilmoituksia että jokin on mennyt rikki niin ollaan korvausvelvollisia ja NYT ON VIIMEISTÄÄN TEHTÄVÄ JOTAIN; TUO LAPSI TARVITSEE APUA JA OLISI KAIKKIEN KANNALTA PAREMPI ETTÄ LÄHTEE POIS KOKO KAUPUNGISTA.

Tein siinä samalla rikosilmoituksen ja poliisit lähtivät asiaa tutkimaan, tutkinnan päätös: Esitutkinta keskeytetään koska tutkinnassa ei ole saatu rikoksesta epäillyn henkilöllisyyttä selville.

Myöhemmin sain kuulla että siinä tilanteessa oli kolme ihmistä 1 hakanneet kavereiden katsoessa vierestä, kukaan ei mennyt auttamaan. Tilanne oli alkanut 1 päänaukomisella jota ei sitten nämä hakkaajat olleet sietäneet vaan ottivat vähän kovemmat keinot ottaneet käyttöön. Liekö siinäkin oikeasti olleet huumeet osaltaan vaikuttamassa, sitä en tiedä ja voin vaan arvailla.

Tää kiristys homma, vittu että pelästyin!!!

Instassa oli 1 profiilin kirjoitettu kommentteihin: Maksa velkas vitun rotta ja suluissa summa melkein 10 000€, ois kannattanut myydä sitä höttöö (ja mitähän muita kamoja siinä lukikaan) että saat velkaas maksettua! VOI VITTU!!!! Ei voi olla todellista, onko 1 ottanut velkaa noin paljon saadakseen kamaa?? Toi summahan varmaan näiden velkojien silmissä kasvaa joka viikko korkoa. Mä oikeasti mietin että nyt on jo koko perhe vaarassa, kuinka mä voin suojella mun toista lasta, mun kotia, koko perhettä??? Hommataanko oven viereen pesäpallomaila jolla sitten häädetään velkojat ovelta jos tänne tulevat?? Mitä meille tapahtuu?? Se epäusko joka siinä vaiheessa tulee, ajattelee että luoja, herätä mut jo tästä painajaisesta!!! Mä en kestä enää!!

Tein tästäkin rikosilmoituksen poliisille, otin kuvakaappauksen tästä kommentista ja liitin siihen ilmoon. Tutkinta lähti saman tien käyntiin, sitä poliisit aikansa selvitettyään tuli tutkinnasta päätös: ASIASSA EI OLE TAPAHTUNUT RIKOSTA! SIIS MITÄ???? Kuinka niin ei ole?? Mitä tässä maassa saa tehdä että se on rikos? Vain jos valtiolta varastat niin se on rikos?? En vaan voi uskoa tätäkään!!

Tää kommentti oli kuulemma ollut vain "läppää" eikä missään nimessä tarkoitettu niinkuin oli kirjoitettu!! JAAHAS, no on aika vitun outoa huumoria!!!

Että tällaista, tiedän kyllä että tässä maassa tapahtuu oikeasti kiristyksiäkin huumevelkojien puolelta, lähtee sormia, hakataan polvet paskaksi jne mutta sitten kun tuollainen pelko osuu omalle kohdalle, se että sun omaa lastasi joku uhkaisi näin, saa aikaan kunnon painajaisia!! Mä kun kuitenkin rakastan lapsiani ja miestäni enemmän kuin omaa elämää, tämä perhe on mulle kaikki kaikessa enkä tiedä kuinka selviytyisin jos jollekin heistä tapahtuisi jotain mitä en pysty edes nyt kuvittelemaan, sattuu liikaa sitä miettiä!!!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Rikostutkinta

PAINAJAINEN

Ensimmäinen kotiloma