PAINAJAINEN

 Tää kirjoitus on mulle kaikista vaikein, tää on se paha paha painajainen. Mutta tämäkin on pakko kirjoittaa... saan sen ehkä sitten joku kaunis päivä unohdettua, tai sitten en... ITKETTÄÄ!!!

Kun kuulet kommenttia että tuskinpa vain on kovin pitkäikäinen lapsi teillä niin mä tiedän, ei sitä tarvitse mulle kertoa! Tai miksi et vain kuule nyt katkaise välejä siihen kakaraan kokonaan, oppiipahan olemaan! EI EI ja EI, tätä mä en halua kuulla vaan mä haluan kuulla että kaikki järjestyy, saatte vielä lapsenne takaisin ehjänä, elossa ja raittiina, että päihdeongelmasta on selvitty!! Voi luoja sitä mä toivon!!!

HELMIKUU -19 tulee soitto laitoksesta, sieltä suljetulta osastolta. 1 on ottanut hatkat, saanut ruuvimeisselillä huoneensa ikkunan väännettyä auki ja hypännyt kerrostalon toisesta kerroksesta ikkunasta alas. Tuon ikkunan avaaminen ei pitänyt olla mahdollista mutta niin vain meidän houdini sai sen väännettyä auki... Oli ulkona odottamassa järkätty kyyti joka kuskasi 1 kotikaupunkiin, siitä alkoi viikon kestävä etsintä. Tänä aikana alkoi se suonensisäisten huumeiden käyttö, kissa-hiiri leikki, kuka nähnyt ja missä nähnyt, ollut Riihimäellä, Keravalla, Tampereella ja mukamas vielä Järvenpäässäkin. Nää eivät pitäneet paikkaansa vaan näillä oli vain tarkoitus meitä vanhempia eksyttää ihan vääriin paikkoihin etsimään jotta 1 saisi olla rauhassa omassa kotikaupungissaan.

Soitin raivoissani laitokseen, NYT ON KUULE MENNYT IHAN 110% LUOTTAMUS TEIHIN JA SIIHEN ETTÄ TE ETTE TODELLAKAAN KYKENE PITÄMÄÄN HUOLTA MUN LAPSESTA SAATANAN URPOT!! PAREMMIN MÄ SAAN SEN LAPSEN PIDETTYÄ KOTONA AISOISSA KUIN TE SIELLÄ (tai ainakin siinä mielentilassa itse uskoin niin)!!! TE SAATANAN AMMATTITAIDOTTOMAT URPOT !!! En tiennyt vielä siinä vaiheessa että haukuin koko laitoksen omistajan... mutta tulipahan raivottua ja niin lähti laitoksen omistaja itse etsimään lastani, lähdettiin isän kanssa myös, auto alle ja liikkumaan, käytiin jossain vaiheessa jopa vaihtamassa kaverin auto alle jospa sitä ei tunnistettaisi ja 1 löytyisi. Selvitin osoitteita missä näitä huumekämppiä täällä sijaitsee, laitoin 1 kavereille viestiä oletteko nähneet, auttakaa mua etsimään se lapsi ennen kuin tappaa itsensä. Siinä yhden kaverin kanssa keskustellessa tää kaveri sanoi ettei mitään hajua olinpaikasta, koittaa selvittää ja kertoo mulle sitten ja pelkää myös että vetää sitä kamaa mitä ikinä käsiinsä saakaan. AIVAN SAIRAS HUOLI!!! MÄ MEINAAN HAJOTA SIIHEN PAIKKAAN, PLEASE LOPETTAKAA TÄÄ PAINAJAINEN!!

Mentiin yhteen kämppään, ovelle kyselemään onko täällä, vastaus ei ole... jep jep, niin varmaan, saanko tulla tarkastamaan paikat? Ole hyvä vaan! Juu en löytänyt MUTTA SIINÄ VAIHEESSA EN TODELLAKAAN TAJUNNUT ETTÄ SIELLÄ KÄMPÄSSÄ OLI HYVÄ PIILOPAIKKA!

Kyttäiltiin parkissa sen talon ulkopuolella, josko nähtäis vilaus 1 mutta ei näkynyt. Jossain vaiheessa isä oli yksin siellä talon kulmalla parkissa, mä himassa josko sattuisi 1 tulemaan käymään kotona. Puhelin soi, isä soittaa että näki 1 hyppäävän jonkun autoon tai ainakin näytti siltä ja lähti seuraamaan tätä autoa mutta se auton kuski sen ilmeisesti tajusi ja pääsi karkuun! VOI LUOJA!!! MÄ EN KESTÄ!!! Niin lähellä mutta silti pääsi karkuun!! Yötä myöten oltiin siellä talon kulmilla, pakkasessa! Paikalla oli myös laitoksen väkeä ja päätettiin että nyt soitetaan ne poliisit paikalle. Siinä on meinaan sellainen byrokraattinen juttu että vaikka laitoksen hlökunta näkisi 1 niin he eivät saa ottaa kiinni vaikka vieressä seisoisi, VAIN POLIISI SAA SUORITTAA KIINNIOTON! VITTU MITÄ PASKAA!! Poliiseille oli soitettu, meni kauan aikaa ennen kuin tulivat paikalle mutta lopulta tulivat. Suorittivat siinä kämpässä etsinnän mutta eivät löytäneet, ei poliisitkaan tajunneet että siellä kämpässä on VAATEKOMERO johon 1 oli piiloutunut. VOI JUMALAUTA!! Ei edelleenkään jäänyt 1 kiinni. Päätin soittaa sen kämpän naapurin ovikelloa, siellä asui ystävällinen vanhempi pariskunta, tunnistivat 1 valokuvasta jonka näytin. Annoin heille puhnroni että jos näkevät 1 soittavat mulle, ei väliä vaikka kello olisi 3 yöllä, soittakaa!! Tää ystävällinen herrasmies lähti mulle vielä avaamaan kellarin oven, päästiin siellä tutkimaan saunaosastot ym jospa sattuisi 1 siellä piileskelemään, ei löytynyt! Okei, mä luovutan tän vuorokauden osalta, lähdetään kotiin, en saa unta jos vaikka puhelin soisi että nyt on 1 löytynyt, onhan puhelimessa varmasti äänet päällä, akkua tarpeeksi?? Juu on, mä tarkistan sitä luuria moneen kertaan, velvoitan isänkin katsomaan puhelintaan hyvä ettei vartin välein jos vaikka sinne tulisi jotain ilmoitusta?! Juu ei!!!

Tulee uusi päivä, saan puhelinsoiton 1 kaverin isältä, hän on mennyt siihen kämppään ja löysi meidän lapsen sieltä omansa seurassa, ovat aivan kamoissaan. Syntyy tappelua, kaverit hyökkää tän isän kimppuun, isä yrittää pitää molemmat kakarat otteessaan. Naapurit soittaa poliisin paikalle metelin takia, tulee 4 partiota eli 8 poliisia paikalle. EI VITTU NYT TAPAHTUU!! TOIVOTTAVASTI NE SAA 1 KIINNI!! Kaikki 8 poliisia menee kämppään sisään ja meidän kakara hyppää PARVEKKEELTA ALAS POLIISEJA KARKUUN, EI VOI OLLA TOTTA!! 1 pääsi karkuun kahdeksaa poliisia hyppäämällä parvekkeelta kamoissaan ja nilkatkin paskana!! Tää parveke oli ensimmäisessä kerroksessa mutta pudotusta maahan oli silti n 2-3 metriä, KUINKA NÄIN VOI KÄYDÄ?? Mutta, tuli ensimmäisen viikon jälkeen se päivä kun 1 saatiin kiinni, käytettiin sairaalassa, nilkat kuvattiin ei murtumaa mutta tässä keput 4 viikoksi. 1 lähti takaisin laitokseen! 

Seuraavana päivänä tuli soitto laitoksesta... Kuule, 1 otti taas hatkat! Siis ANTEEKSI MITÄ?? Juu se oli yöllä ottanut hatkat, oli laittanut paperinpalasen sähkölukon väliin ja päässyt yöllä jossain vaiheessa lähtemään. MÄ EN VAAN MEINANNUT USKOA SITÄ ETTEI HELVETTI KOKEMUKSESTA OPITA VAAN EDELLEEN SE KAKARA PÄÄSEE SIELTÄ SULJETULTA OSASTOLTA HATKAAMAAN?? Siinä vaiheessa se ohjaaja sieltä mulle sanoi että ei se suljettu osastokaan voi täysin suljettu olla, ANTEEKSI MITÄ? Joo, jos 1 sitä pyytäisi niin heidän täytyy avata ovi jos hän haluaa lähteä eikä voida sitä estää, MIKSI SITTEN ON EDES SULJETTUA OSASTOA OLEMASSA JOS SILLÄ EI OLE MITÄÄN VIRKAA?? He eivät saa pitää kiinni ja siinä vaiheessa jos sillä lapsella on toinen jalka oven ulkopuolella niin he eivät voi tehdä mitään, saavat ottaa kiinni vain siinä vaiheessa jos lapsi on vaaraksi itselleen tai muille.. VITTU MUA SUUTUTTAA!!! EIKÖ SE LAPSI OLE VAARAKSI ITSELLEEN JOS TASAN TARKKAAN TIEDETÄÄN ETTÄ SE VIELÄ OTTAA HENGEN ITSELTÄÄN TOLLA KAMAN VETÄMISELLÄ?? Juu no siitähän me ei voida satavarmoja olla! AIVAN JOO, HELVETIN IDIOOTTI, VITUNPASKA BYROKRATIA!!! Siinä vaiheessa päätin laittaa facebookkiin ilmoituksen meidän lapsesta kuvalla, ilmoitusta jaettiin yli 2000 kertaa, viestejä tuli ja ilmoitusta oli jaettu jopa norjassa asti! Huikea somen voima näyttää kyntensä!!! Lupasin vielä löytöpalkkion sille jolta ratkaiseva vihje tulisi!! Ihan sama vaikka köyhtyisin vaatteetkin päältä, se lapsi on löydettävä!!

Olin himassa, mun toinen rakas lapseni tulee luokseni, ÄITI ÄITI!! Mitä??? Mä sain kaverilta kuvan, mä tiedän missä 1 on!!! EI OO TOTTA, VOISIN HALATA RUTISTAA SUA JA SUN KAVERIA!!! ITKETTÄÄ!!! Isä oli tulossa just töistä, soitin ja hän sattui just olemaan niillä kulmilla missä 1 on, soitin myös laitokseen, sieltä oli omistajat molemmat 1 etsimässä täällä kotikaupungissa. AJAKAA HETI TÄHÄN OSOITTEESEEN SANOIN! 1 ON SIELLÄ, just sillä kaverilla joka mulle aiemmin oli viestiä laittanut ettei tiedä missä 1 on ja yrittää ottaa selvää! Just just, näin ei ole mihinkään luottamista!! Isä soittaa, 1 on saatu kiinni, HUH, MUA ALKAA TAAS ITKETTÄÄ!!! On aivan sekaisin kamoistaan mutta nyt on kiinni, poliisit on paikalla. 1 alkaa tulla aikamoista tekstiä... HALUAA VAIN KUOLLA, HYPPÄÄ JUNAN ALLE, PYSÄYTTÄÄ SYDÄMENSÄ HUUMEILLA, RIKKOO VESSAN PEILIN JA VIILTÄÄ RANTEENSA AUKI, HYPPÄÄ LIIKKUVASTA AUTOSTA TAI MITÄ TAHANSA ETTÄ SAA HENKENSÄ POIS!! 

1 vietiin suoraan sairaalaan, siinä niin sekavana ei voida ottaa sitä riskiä että kuolee putkassa tai laitoksessa kun ei tiedetä mitä on vetänyt, taipeet on täys neulan jälkiä... ihan kamalaa, mä en voi käsittää tätä!! Sairaalassa lääkäri päättää laittaa 1 lepositeisiin, tekee M1-lähetteen eli viedään pakkohoitoon Helsinkiin. Isä tulee käymään kotona kunnes puhelin soi, sairaalasta soitetaan, lähtevät nyt viemään ambulanssilla 1 pakkohoitoon poliisisaattueessa, tarvitaan vanhempi mukaan!! Ja niin isä lähti sairaalalle ja pääsivät matkaan, tosiaan 1 oli koko matkan lepositeissä ambulanssissa poliisit matkassa kohti Helsinkiä! Oma auto jäi sairaalalle mutta onneksi rakas siskoni oli valmis hakemaan isän helsingin päästä sairaalalta ja tuo isän kotiin!! TÄÄ PAINAJAINEN HAJOTTAA MUT IHAN TOTAALISESTI, MÄ EN VAIN KÄSITÄ TÄTÄ KAIKKEA ENKÄ YMMÄRRÄ ETTÄ ITSE OLEN VIELÄ JÄRJISSÄNI!!

Samana yönä Helsingissä psykiatrian sairaalassa lääkäri haastatteli 1 noin 10-15 minuutin ajan, sain seuraavana päivänä puhelinsoiton, MITÄ NYT TAAS?? Kuule, lääkäri oli viime yönä päättänyt purkaa tämän pakkohoitolähetteen ja tullut siihen tulokseen että 1 ei tarvitse hoitoa. SIIS MITÄ, KUINKA NIIN EI TARVITSE?? SEHÄN JUST UHKASI OTTAA HENKENSÄ KEINOLLA MILLÄ HYVÄNSÄ?? Juu lääkäri nyt teki tällaisen päätöksen eikä asialle voida enää mitään, 1 jäi vapaaehtoisesti yöksi sinne sairaalaan mutta hänellä on lupa poistua. Lupasi kuitenkin odottaa klo 12 asti kunnes pidetään palaveri, tulkaa vanhemmat paikalle palaveriin, laitoksesta myös yksi hlö tulee paikalle ja sossu on puhelimessa kaiuttimella mukana palaverissa. TULOSSA OLLAAN!!!! Siellä isän kanssa molemmat huudettiin ja raivottiin, 1 oli edelleen tosi sekaisin kamoista, ainoastaan valkuaiset silmistä näkyi ja puhua sopersi jotain mistä ei saanut edes selvää. Laitoksesta sanoivat etteivät suostu 1 enää sinne ottamaan kun eivät pysty taata hänen turvallisuuttaan, me ei isän kanssa voida ottaa kotiin eikä voi sinne sairaalaan jäädä että mitäs nyt sitten tehdään??? Sossu levitti kätensä ja sanoi ettei hänellä ole enää mitään ideaa mitä tehdä jos ei kerta edes hoitoa anneta? Sanoin sossulle että SINÄ HOMMAAT TUOLLE LAPSELLE 24/7 VARTIJAN LAITOKSEEN JA 1 MENEE SINNE JA JOS SE EI ONNISTU NIIN MÄ ITSE MENEN SINNE VARTIOIMAAN SITÄ LASTA!!! IHAN SAMA, MUTTA TE KEKSITTE NYT JOTAIN KOSKA EI TOTA LASTA VOI KADULLE HEITTÄÄ!!! Okei me hommataan se vartija jos laitos suostuu 1 ottaa sinne, se sopii heille!! LUOJAN KIITOS!!!

Laitoksesta tulee omistajat molemmat sairaalalle hakemaan 1 laitokseen, mä päätän mennä samaan autoon johon 1 laitetaan, isä ajaa perässä. Pidin koko matkan sitä lasta kädestä siellä takapenkillä, ajattelin vain että luoja jos me tästä selvitään niin mikä meidät tappais?? Mä haluan vain pitää lapseni hengissä!!! Mutta tässä vaiheessa mä en voi näyttää omaa pahaa oloani, mun on oltava vahva lapseni vuoksi!! HUH HUH!!! Tulihan kirjoitettua tätä pahaa pahaa painajaista!!! ITKETTÄÄ IHAN ÄLYTTÖMÄSTI, VOISIKO JOKU SANOA MULLE ETTÄ MÄ OLEN NÄHNYT VAIN PAHAA PAINAJAISTA?? ETTÄ TÄÄ EI OLE TOTTA!!! Vitut, mä vielä näytän ja niin näyttää 1, hän vielä selviää tästä, sen on pakko!!!! Koska jos hän kuolee niin mä lähden perässä!!!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Rikostutkinta

Ensimmäinen kotiloma