Pyyntö ja Tatuointi

 Sain 1 viestin jossa hän lausui Klamydian biisin sanoja: Mulla yksi pyyntö ois, älä vie lapsuuttani pois. Anna mun nauttia aika tää. Vaikka tieni murheita tois, enkä paras missään ois niin anna mun elää täyttä elämää.

Ja niin mua taas vietiin, ajattelin olevani paskin äiti ikinä kun olen lapseni antanut huostaan. On se jännä kuinka tuollainen viesti omalta lapselta saatuna vaikuttaa tunteisiin eikä silloin järki sano mitään. Mä tiedän että se oli tarkoituksellista ja vastasin viestiin samoilla biisin sanoilla: Mulla yksi pyyntö ois, älä vie äitiyttäni pois. Anna mun nauttia aika tää, vaikka tiesi murheita tois niin anna mun elää kanssasi täyttä elämää. 

Meillä eletään musiikille, jokaisessa biisissä on jotain mikä vaikuttaa omaan fiilikseen ja just tuo biisi soi mulla usein. 

Olen varannut ajan tatuoinnin ottoon, Maaliskuu -21 on aika. Vasempaan käteen sydän josta lähtee syke, sykkeestä pelkkää viivaa johon muotoiltuna vuosi 2020 koska meille tämä vuosi on täysin kuollut. Viivasta alkaa taas syke johon olen miettinyt jotain lausetta mutta en ole vieläkään sitä keksinyt mikä se teksti voisi olla, onko englanniksi, suomeksi vaikka vaan hepreaksi kunhan siinä lauseessa olisi jotain voimaa. Onko ehdotuksia?

Tää vuosi on tuonut tullessaan pelkkää paskaa, on kuolemaa, on koronaa, huumeita ja kaikkea muuta paskaa! En malta odottaa että tää vuosi loppuu ja toivon vuodesta 2021 paljon parempaa. Haluan vain kuopata tän vuoden!!


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Rikostutkinta

PAINAJAINEN

Ensimmäinen kotiloma